۱۵ دی ۱۳۹۳، ۹:۴۱

کنسرت بنیامین بهادری درشیراز برگزار شد/اشکهای بنیامین وشوق تماشاچیان

کنسرت بنیامین بهادری درشیراز برگزار شد/اشکهای بنیامین وشوق تماشاچیان

شیراز- کنسرت بنیامین بهادری خواننده پاپ در تالار حافظ شیراز در حالی برگزار شد که با اجرای قطعه "لیلا" اشک مردم شیراز را در آورد و شوق آنها را نیز برای ادامه برنامه بیشتر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه اجرای نخست بنیامین بهادری در تالار حافظ که تا پاسی از شب ادامه یافت، این خواننده ی پاپ افزون بر اجرای قطعاتی از آلبوم های پیشین خود، بخشی از تازه ترین ترانه هایش را در شیراز ارایه کرد.

در این کنسرت که در ادامه تور داخلی گروه موسیقی پاپ بنیامین برگزار می شود این خواننده جوان و مردمی 22 قطعه از ترانه های جدید و قدیم خود را خواند که یکی از شاداب ترین کنسرت های سال جاری را در شیراز رقم زد.

کنسرت بنیامین بادری درشیراز

بنیامین که به همراه گروه خود پس از زاهدان و بندرعباس در میان علاقه مندان خود در شیراز می خواند در این کنسرت با اجرای قطعه "یکی هست" به یاد زنده یاد مرتضی پاشایی برای لحظاتی یاد و خاطره کنسرت سال گذشته این خواننده تازه درگذشته را برای حاضران در تالار بزرگ حافظ زنده کرد تا به همراه اجرای قطعه "لیلا" که این نیز از ترانه های با احساس بنیامین به یاد همسرش است حاضران را متاثر کند.

کنسرت بنیامین بادری درشیراز

آنچه در کنسرت شیراز بنیامین متفاوت از دیگر شهرها روی داد اینکه وی استانداردهای زمانی کنسرت های پاپ را کنار گذاشته و با یک ساعت و نیم اجرای موسیقی فضای تازه ای در چنین برنامه هایی را تجربه کرد.

این کنسرت که تا شامگاه دوشنبه در سه نوبت دیگر برگزار می شود نخستین برنامه از مجموعه برنامه های موسیقی مردمی است که پس از ماه های محرم و صفر در شیراز به صحنه می رود که در گام نخست با کنسرت بنیامین بهادری کلید خورد.

تماشاگران بنیامین ضیافت دوربین به راه انداختند

از دیگر نکات کنسرت بنیامین بهادری در شیراز عدم وجود قوانین دست و پاگیر برای حاضران در استفاده از دوربین های تلفن همراه بود که مانند آن در دیگر کنسرت های رایج در ایران کمتر دیده شده به نحوی که تماشاگران به راحتی می توانستند تصاویر دلخواه خود را بدون ممانعت جدی گروه برگزارکننده   ضبط و ثبت کنند.

کنسرت موسیقی پاپ بنیامین بهادری در شیراز 15 دی ماه جاری در دو سانس ساعت 18 و ساعت 21 در تالار سبز مجموعه فرهنگی هنری حافظ برگزار می شود. فروش بلیت این کنسرت از سایت www.irantic.com صورت می پذیرد.

کنسرت بنیامین بادری درشیراز

این در حالیست که کنسرت بنیامین بهادری برای روز دوشنبه 15 دی برای ساعت 16 تمدید شد.

پیشتر بنیامین بهادری در شهریورماه 92 در شیراز به اجرای برنامه پرداخت و مورد استقبال بسیار دوستداران و علاقمندانش قرار گرفت.

لیان به شیراز می آید

در ادامه برنامه های موسیقی در شیراز گروه لیان در تاریخ های 20 و 21 دیماه سال 93 در تالار حافظ با کنسرت موسیقی محلی جنوب به روی صحنه می رود.

کنسرت بنیامین بادری درشیراز

این گروه پس از 16 سال تلاش پی در پی در بوشهر موفق به اجرای کنسرت درتاریخ 12 و 13 دیماه 93 طی 4 سانس در بوشهر شد که با استقبال بی سابقه همشهریان خود روبرو شد.

 سرپرست گروه موسیقی لیان محسن شریفیان متولد ١٣٥٤ در بندر بوشهر است. این گروه در حال حاضر به عنوان یکی از مطرح ترین و باسابقه ترین گروه های موسیقی بومی ایران کارنامه قابل توجه‌ای دارد. سبک های موسیقی گروه لیان : موسیقی محلی (فولک)و موسیقی تلفیقی یا فیوژن است. آلبوم ها و آثار موسیقایی گروه لیان آلبوم بدون کلام از موسیقی جنوب ایران با نام لیانا، شَپ، موج، سیراف، محله خمونی، خیام خوانی، شروه خوانی در بوشهر، پار و پیرار، اهل ماتم و دینگو مارو است که این آلبوم سال جاری منتشر شد.

کد خبر 2456122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha